.

.

7 augusti 2017

Vincents resa


Vincents flyttlast till Umeå går i dag måndag.
Erika och Sagas mamma ska köra upp dom.
Jag fick det delikata uppdraget att göra mat åt flytt sällskapet.
Med den delikata detaljen att det skulle vara vegetariskt.
Jag började rota hemma i skafferiet och hittade både det
ena och det andra jag ville bli av med.


Det blev en ost/kantarell/lök paj.
Den kunde jag själv tänka mig att äta.
Sedan hittade jag en förpackning med sjögräs & kikärtsbiffar.
Jag försökte dutta i lite annat men, nej.
Det skulle jag inte vilja äta.
Jag rullade dom till små köttbullar och blandade i dom i en pasta sallad.
Lite stekt halloumi öste jag i salladen också i fall.
Sen gjorde jag även grönskas muffins och blåbärs muffins.
Så nått gott hoppas jag väl på.

Inga kommentarer:

Skickat från min iPhoneThe information contained in this e-mail message and any attached files may be confidential information. If yo...