.

.

10 juli 2017

Altanen


Jag målade mer än halva altangolvet svart i helgen.
Blev riktigt bra.
När färgen torkat ska jag köpa en sån där utematta
i grått att lägga under bordet.
Den största frågan är hur vi ska ha bordet.
Har man bordet i mitten så spärrar man av rummet mer
än om man har det vid fönstret.
Sen när Vincent drar så blir ju hans vita soffa kvar
och då tänkte jag byta ut hyllan till soffa i stället.
Sen ska jag hänga armeringsnät i taket med ljusslinga i
så man får lite belysning över bordet.
Nya dynor från Rustas rea, 99 kr styck.
Billigt och bra.
Sen ska vi måla inne väggen vit så den fasadfärg
vi har på huset försvinner. Vi hoppas det blir mer
en känsla av ett rum då.
Sen ska pall soffan få dynor och kuddar m.m.
Blir en senare utmaning.

Inga kommentarer:

Skickat från min iPhoneThe information contained in this e-mail message and any attached files may be confidential information. If yo...