.

.

24 juli 2017

Allsång Tierp


Allsång i Tierp stod på schemat denna söndag.
Kattis och jag traskar runt på diverse saker nu för att inte
fastna i Söderfors.
Jag fick med mig Berta och Pia också vilket var skitkul.
Vi 4 satt och pratade om att vi skulle prova allt vi trodde var
tråkigt, flytta lite på sina fasta tankar om saker och ting.
Det var igen trevligare än jag trodde och det är nog inte så
dumt det där att inte ha några tankar innan att det ska bli
så jäkla kul. Saker har en tendens att bli bättre då.
Annars har man ju så stora förväntningar.
Vi drack lite vin på altanen innan dom drog sig hemåt.
Nästa sak vi ska prova alla 4 är bilbingo.
Också nått man tror är sådär roligt.
Vi har startat en rörelse.
"Uttråkade kvinnor testar" eller nått liknande =).








Inga kommentarer:

Berta 60 år

En av mina äldsta polare från Söderfors är Berta. Eller Inger som hon egentligen heter. Ingen av mina barn har vetat vad Berta heter eg...